Avatar billede trav4u2 Novice
11. januar 2017 - 15:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan fjerner man System_drv fra Stifinder i Windows 10

På en Lenovo 710S-13ISK 80SW er System_drv pludselig blevet synligt og tildelt F som drevbogstav i Stifinder.

I Diskhåndtering står det uden drevbogstav; så der har jeg ikke adgang til at fjerne drevet.

Er der nogen, der har et bud på, hvordan jeg skjuler drevet og fjerner det fra Stifinder?
Avatar billede posten Ekspert
11. januar 2017 - 17:06 #1
har du installeret deamont tolls ???
Avatar billede trav4u2 Novice
12. januar 2017 - 10:24 #2
Hej posten

Tak for din respons.

Nej, jeg har ikke Deamon Tools installeret, men problemet har løst sig selv på en lidt pudsig måde.

Efter at have prøvet forskelligt, valgte jeg, at køre en image-fil med True Image.
Operationen mislykkedes, men da jeg bootede tilbage i Windows OS, var System_drv (F) forsvundet fra Stifinder.

Så noget kunne tyde på, at det at boote til et andet OS (True Image) fik Windows på bedre tanker ;)