Avatar billede Exxtreme Praktikant
11. januar 2017 - 18:16 Der er 2 kommentarer

PHP sendmail formular

Hejsa

Jeg har brug for hjælp til at lave en formular hvor det er muligt at "bestille" 2 forskellige produkter. Prisen til sidst må meget gerne regnes ud automatisk, men dette er ikke et absolut must. Altså koster produkt A 6,- og produkt B 8,- plus porto 8,-

Der er f.eks. 150 stk. af produkt A til salg og man må max. vælge 2 stk. (dropdown)
Der er f.eks. 150 stk. af produkt B til salg og man må max. vælge 2 stk. (dropdown)
Der er dermed tilladt at vælge max. 2 stk af hvert produkt ved bestilling.
Formularen skal holde styr på om hvert produkt er udsolgt (krav) og må meget gerne skrive i formularen hvor mange der er tilbage af hver (ikke krav)

Jeg vil i de mails jeg får gerne vide at nu er der x-antal tilbage af hver.
Det skal laves sådan, at når det fastsatte antal af hvert produkt er opnået, så deaktiveres produktet (dropdown) og det vises som udsolgt i formularen og i de mails jeg får. Og når alt er udsolgt, så skal formularen selvfølgelig ikke sende mails til mig...
Jeg vil meget gerne have lavet et bestillings-id til hver bestilling, så det er nemmere at henvise til det, fremfor navn osv. og dette id skal både jeg og den der bestiller have...

Sidst men ikke mindst skal felterne:
Navn
Adresse
Post nr
By
Land (her skal porto prisen ændres alt efter hvilket land der vælges og hvis der vælges USA, så skal feltet state aktiveres).

Jeg tror jeg har fået det hele med :)
Avatar billede Exxtreme Praktikant
11. januar 2017 - 18:18 #1
Forresten må der meget gerne være captcha med i formularen :)
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
11. januar 2017 - 18:32 #2
hvor langt er du selv kommet ??
hvad er dit problem ??

dette er hjælp til selvhjælp ikke bestillings central