Avatar billede mjansen Seniormester
11. januar 2017 - 21:20 Der er 1 kommentar

Firewall til mit netværk

Hej

Jeg har flere services som er åben gennem min router/firewall.

Men er ved at være træt af kinesere og russere tror de skal ind på mit netværk.

Så kunne godt tænke mig en firewall jeg kunne sætte foran min router som kunne lave en geoip blokering.

Håber der er nogen der er eksperter på området som vil byde ind.

Vil helst have en hardware løsning, ved jeg har mulighed for at lave noget med en linux server.....

Lad mig høre jeres byd
Avatar billede mjansen Seniormester
11. januar 2017 - 21:23 #1
tænker måske en som jeg kan interface til fx. min web server/ php så jeg kan bloker for ddos angreb når de kommer......