Avatar billede perlys Praktikant
11. januar 2017 - 22:03 Der er 1 kommentar

Deling af mobil til bridge mode.

Hej - jeg vil høre om der er nogen som har erfaring med at dele sin mobildata til router? Drømmescenariet er at få en iPhone til udsende trådløst, og så få en Linksys EA6900 til at fange signalet, derefter være i bridge mode, således der kan trækkes forbindelse ud fra de 4 lan-porte. Kan det lade sig gøre eller ?
Avatar billede wjens Guru
12. januar 2017 - 11:09 #1
Ja. I bridge-mode er den ligeglad med hvem der udsender det wi-fi den omsætter til lan-porte. Men du får nok ikke mega hastighed ud af det. (Jeg har ikke checket om lige den Linksys kan sættes i bridge-mode, men ellers kan mange andre).