Avatar billede ZeBa Ekspert
12. januar 2017 - 01:13 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Firefox kan ikke vise video

For en måneds tid siden ville FF pludselig ikke længere vise video på Facebook.
I stedet viser den en grå skærm hvor videoen skulle være med en "snurrebasse" inde i midten.
Chrome kan godt vise dem
Avatar billede claes57 Ekspert
12. januar 2017 - 09:13 #1
start firefox og læs dette link der https://support.mozilla.org/da/kb/flash-plugin-hold-det-opdateret-og-fejlsoeg-problem
chrome har sin egen afspiller til den type video.
Avatar billede Slater Ekspert
12. januar 2017 - 09:20 #2
Facebook holdt op med at bruge Flash til videoer for 2 år siden. Det burde ikke være problemet.
Avatar billede posten Ekspert
12. januar 2017 - 10:38 #3
det er én af de grunde til jeg efterhånden kun bruger chrome har tidligere brugt firefox
savner kun det at ku gemme genvej på skrivebordet
Avatar billede ZeBa Ekspert
12. januar 2017 - 11:32 #4
Claes Tak for det, får jeg et svar til points?
Avatar billede ZeBa Ekspert
12. januar 2017 - 11:32 #5
Posten: Jeg ville også gerne bruge Chrome, men jeg kan ikke finde ud af at overføre bogmærker
Avatar billede claes57 Ekspert
12. januar 2017 - 11:50 #6
chrome: klik på de 3 prikker top/højre, vælg Indstillinger - nede i Person-afsnittet er en knap med 'importer bogmærker', og så kan du let overføre alt fra firefox.
Avatar billede ZeBa Ekspert
12. januar 2017 - 12:24 #7
Den importerer ikke noget. Den påstår godt nok at have gjort det, men der er ikke hverken bogmærker, historik eller noget som helst
Avatar billede claes57 Ekspert
12. januar 2017 - 12:42 #8
gå ind i bogmærker (stjernen i bunden) og se, om der ikke er lavet en folder (impoteret fra chrome - eller noget i den stil). Marker alt der, og flyt det ud et trin. Så kan du slette folderen 'impoteret fra chrome' bagefter.
Avatar billede ZeBa Ekspert
12. januar 2017 - 12:58 #9
Kan ikke se nogen stjerne i bunden
Avatar billede ZeBa Ekspert
12. januar 2017 - 12:58 #10
I bunden af hvad?
Avatar billede claes57 Ekspert
12. januar 2017 - 13:24 #11
det er nok fordi jeg kører med original startside i FF. Men Ctrl+Shift+B eller klik på stjerne i topmenu og vælg 'vis alle bogmærker'
Avatar billede posten Ekspert
12. januar 2017 - 17:11 #12
når du går ned under det røde kryds (lukker for chrome) er er 3 prikker til højre har du den før omtalte stjerne når du har killet på prikkerne  du ned til bogmærker og derefter importer bogmærker og indstillinger neden for er der en trekant og din firefox kommer frem herefter går du ned i importer og du får herved en ny mappe med det fra firefox
hvis du ikke har en linje hvor der også er en stjerne hvor der stor Bookmarks under dine 2 pile skal du klikke på de der 3 prikker og i indstillinger og kig på udseende hvor jeg anbefaler du har mærkeret begge 2 + opover skal der være markeret i den nederste for du får din start side op hvis den nederste af de 2 ikke er markeret har du nu din liste synlig for firefox og behøver ikke hente den igen
Avatar billede ZeBa Ekspert
13. januar 2017 - 03:08 #13
Jeg kan ikke se hverken et rødt kryds eller 3 prikker.
Tak fordi I forsøger at hjælpe mig, men hvis der skal være så meget bøvl med Chrome bare for at importere bogmærker, så foretrækker jeg at holde mig til FF.
Mvh
Avatar billede posten Ekspert
13. januar 2017 - 09:16 #14
det røde kryds jeg snakker om er det det lukker en side
Avatar billede claes57 Ekspert
13. januar 2017 - 09:44 #15
se billedet https://dl.dropboxusercontent.com/u/46453825/Screenshots/image059.png
det er top/højre i chrome - jeg har sat cursor på billedet ved de 3 prikker.
Til venstre for de 3 prikker er ikoner med MINE udvidelser i chrome, så dem har du ret sikkert ikke.
Avatar billede ZeBa Ekspert
13. januar 2017 - 10:02 #16
Hjælper ikke. Der står, at den har importeret, men der er ingen.
Gider ikke mere - men tak for forsøgene