12. januar 2017 - 10:32 Der er 1 kommentar

visual Basic / makro

Hej Jeg har en delt dropbox med min kollega samt hjemme pc, jeg har lavet en kode som gemmer, men den vil kun være med hvis jeg skriver mit brugernavn på
er der en som er skrap i dette ?
Sub nextInvoice()
Range("e14").Value = Range("e14").Value + 1
Range("a22:a46").ClearContents
Range("c22:c46").ClearContents
Range("E13").ClearContents
Range("E16").ClearContents
End Sub

Sub saveInvwithneName()
Dim newFN As Variant
'copy Invoice to a new workbook
ActiveSheet.Copy
newFN = "C:\Users\jlindskov\Dropbox\Moba\følgeseddel\" & Range("E13") & " - " & Range("a12") & " - " & Range("E14") & " - " & Range("E15") & " - " & Range("E16").Value & ".xlsx"
ActiveWorkbook.SaveAs newFN, FileFormat:=xlOpenXMLWorkbook
ActiveWorkbook.Close
nextInvoice
End Sub
14. januar 2017 - 21:21 #1
Hej Jesper, tror du skal på web søgning https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=excel+vba+save+to+dropbox

Måske er der noget at hente her http://www.mrexcel.com/forum/excel-questions/658830-show-full-file-paths-unc-not-mapped-drive-letters-print.html

Jeg bruger ikke selv dropbox, så jeg kan ikke teste - håber du kommer i mål
/Flemming