Avatar billede t_w_t_p Praktikant
12. januar 2017 - 12:45 Der er 7 kommentarer

Låse program til software.

Jeg er ved at sætte en touch computer op på mit arbejde. På denne touch skærm skal der kun køre et program til tidregistrering. Jeg mangler et stykke software som kan låse win10 til kun at køre dette ene program og holde det maksimeret. Det må ikke kunne lukkes at brugerne.
Nogen som har en idé?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. januar 2017 - 13:17 #1
Avatar billede t_w_t_p Praktikant
12. januar 2017 - 13:24 #3
Jeg kan fortælle at jeg har søgt på google og ingen ting nærmer sig.. Kun et program  der hedder nolock. Men denne fungere ikke da programmet ikke kan fjerne "rødt kryds" på dette program
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. januar 2017 - 13:37 #4
Nej, det kræver jo at du enten kan det i selve programmet, eller at du får det skrevet om så det kan.

Men i Kiosk mode findes der ikke noget bag ved prorammet - så du kan ikke komme ud i "windows".

Ellers skal du have programmet som Universa Windows App - så kan du lukke det mere af: https://technet.microsoft.com/en-gb/itpro/windows/manage/set-up-a-device-for-anyone-to-use

....Det kan ikke køre i en internet browser, vel? - så kunne du køre i "full screen", så man ikke kan se titellinjen.

....For den sags skyld kan du jo også være fræk, og trække vinduet så stort, at titellinjen med krydset, netop er uden for skærmen.

Men den helt "professionelle" løsning kræver altså et program beregnet til det.
Avatar billede t_w_t_p Praktikant
12. januar 2017 - 13:42 #5
Hej Ole.. Tak dit fine svar. Jeg render dog i problemer allerede da jeg når til at assigne en bruger.. Der er kun den ene bruger jeg er logget på med.. Det køre på et domain.. Jeg prøvede at at oprette en bruger til formålet på domænet og så tilføjede den som bruger på maskinen. Men for meddelsen at der kun er den bruger der er logget på?  så.. hmm..
Avatar billede t_w_t_p Praktikant
12. januar 2017 - 13:45 #6
Der står ordret
" Den eneste aktive konto på denne enhed er den, der i øjeblikket er logget på . Tilføj  eller opret en ny konto og prøv igen.
Avatar billede t_w_t_p Praktikant
12. januar 2017 - 13:49 #7
Nå..  Fandt løsning.. Men det viser sig at ja.. Hmm.. Det er ikke en app. Men et specifik .exe prorgram der skal køres.