Avatar billede Mathiaskruse Juniormester
12. januar 2017 - 13:28 Der er 4 kommentarer

Vertikale sideskift i excel

Hej alle.

Jeg har et ret "bredt" dokument i Excel, hvor jeg har opdelt det i alle årets uger (1-53), jeg vil gerne dele arket fx hver 5. uge, sådan at 5 uger kommer på et ark osv. osv. osv.

Nogle der kan hjælpe med dette? - jeg kan simpelthen kun finde Horisontale sideskift.
Avatar billede ebea Ekspert
12. januar 2017 - 13:46 #1
Hvad hvis du oppe i menuerne, kigger under "Vis" og derefter vælger "Vis sideskift". Der får du vist hvor dine skift de skiller!
Avatar billede jkrons Professor
12. januar 2017 - 23:38 #2
Hvis du står i Række 1, når du indsætter sideskift burde de blive vertikale.
Avatar billede h_s Forsker
16. januar 2017 - 20:08 #4
På fanen sidelayout - Området Sideomsætning (Lille pil i nederste højre hjørne) - Fanen Ark, er det muligt at vælge siderækkefølge i udskriftet. Her kan der vælges mellem:
- Nedad og derefter henad
- Tværs og derefter nedad

Se illustration på fanen.