Avatar billede michael_stim Ekspert
12. januar 2017 - 13:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PC får Black Screen Of Death mens windows logo kører

Har en Lenovo X1 Carbon (Type 20BS) på arbejdet og efter en windows opdatering får den sort skærm hver gang win logoet er kommet op og "opdateringscirklen" har kørt 1 til 1 ½ omgang. Jeg mistænker det har noget med driveren til skærmen at gøre, men hver gang jeg har geninstalleret win10 opdaterer den jo automatisk. Og vil jo gerne have de nyeste opdateringer fra windows.

Når jeg sætter en ekstern skærm til dør den helt. Kan sagtens komme ind i fejlsikker tilstand.

Nogle der har haft samme problem eller har nogle gode idéer?
Avatar billede poko1 Ekspert
12. januar 2017 - 14:32 #1
Er du sikker på at det ikke er en opdatering der er i hvert fald en meget stor opdatering på vej jeg har lige modtaget en på 13GB det tager lang tid!
Avatar billede michael_stim Ekspert
12. januar 2017 - 14:44 #2
#1

Er det ikke kun til "testpersoner". Den er vel ikke releaset til "normale" personer?

Men nej, den får bare sort skärm, ikke noget med "Luk ikke ned, windows opdateres...".
Avatar billede michael_stim Ekspert
12. januar 2017 - 14:45 #3
Som sagt, har geninstalleret et antal gange.
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2017 - 15:34 #4
Jo den nye, store opdatering er til testpersoner.
Kan du starte op i fejlsikker, så prøv at slette den sidste opdatering. Det er jo muligt, at noget der er gået galt.
Avatar billede poko1 Ekspert
12. januar 2017 - 15:35 #5
Avatar billede michael_stim Ekspert
12. januar 2017 - 15:44 #6
Må nok sende den tilbage, nu kan jeg slet ikke komme ind i den.
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. januar 2017 - 16:26 #7
Det blev til et nyt bundkort, men tak for jeres tid.
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. maj 2017 - 12:13 #8
En lille opdatering. Den gjorde det også med det nye bundkort, MEN efter den store win10 opdatering har den ikke gjort det. Det vil nok sige at det havde noget med win10 at göre, hvilket jeg også mistänkte. Fik en USB fra Lenovo med win10 og alle original drivers hvis det skulle ske igen. Super service fra Lenovos side af, de har väret her 2 gange for at skifte bundkort, og begge gange kom de dagen efter jeg ringede. Plus jeg fik USB'en selvom jeg havde köbt uden styresystem.