Avatar billede Ljufa Praktikant
12. januar 2017 - 16:11 Der er 3 kommentarer

Nyt sprog på Nokia C5-00.2

Hej med jer.
Jeg har en Nokia C5-00.2, og jeg vil gerne have den til snakke DK. Pt. har den UK. Kan man på nogen måde selv lægge nyt software/firmware på den, f.x hvis man vil have en anden sprogpakke på den?
Eller hvor kan man få den ændret den henne??

Thor
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. januar 2017 - 17:08 #1
Nu er det jo godt nok nogle år siden, så jeg er ikke 100% sikker - men næsten... - på at den kommer og spørger til , hvilket sprog du vil have, når du konfigurerer den fra start af.

Så tag en komplet backup af den, og så gå ind og "nulstil" telefonen. Nu bør du kunne vælge dansk - forudsat det er en "nordisk" udgave af C5.
Avatar billede Ljufa Praktikant
20. januar 2017 - 22:33 #2
Ja det er en gammel telefon, men den kan tåle en masse :-)

Den er fra UK - England, så der er ikke nordisk sprog på den.
Prøvede også din løsning, men uden helt :-(
Avatar billede ole_madsen Ekspert
21. januar 2017 - 01:31 #3
Ja, så er der kun muligheden at finde en nordisk ROM..... Og det tør jeg ikke begynde at finde og anbefale....