Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
12. januar 2017 - 16:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

J.F. Kennedy Skudt (dag?)

Den 22 November 1963
Blev USA'S præsident John F. Kennedy blev myrdet i Dallas.
*
Spørgsmål : Hvilken ugedag var det ? Hvilken til - Lokal Dallas tid ?

Hvornår fik danskerne det at vide ? Dag og tid - I radioavisen / Tv Nyhederne ?

*

Med Venlig Hilsen *Jørn*
Avatar billede store-morten Ekspert
12. januar 2017 - 16:56 #1
Attentatet på John F. Kennedy skete fredag den 22. november 1963 kl. 12:30 lokal tid (19:30 dansk tid) på Elm Street i Dallas, Texas.
Avatar billede Slater Ekspert
12. januar 2017 - 18:27 #2
No offence, men jeg synes rigtig mange af dine spørgsmål kunne besvares med en hurtig Google-søgning. Søger man f.eks. på din overskrift, "J.F. Kennedy skudt", får man svaret som det første resultat. Hvorfor bruge hundrede gange så lang tid på at få andre til det?

Præcis hvornår det var i de danske medier er nok en hel del sværere, hvis ikke umuligt, at få nøjagtigt svar på.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
12. januar 2017 - 20:36 #3
TAK til store-morten ...