Avatar billede Uvanga Ekspert
13. januar 2017 - 17:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

VPN Dataloggin

I forlængelse af mit spørgsmål vedr. VPN:
VPN-Info fraråder kraftigt at anvende DK-VPN udbydere, da de er forpligtet til at logge al trafik. Blev dette direktiv ikke aflyst, eller er der stadig logpligt?
Hvis man f.eks. vælger en Tysk(Og mange andre lande) udbyder er man fri for loggin.
Avatar billede Uvanga Ekspert
13. januar 2017 - 18:22 #1
..jeg har fundet Avira VPN. Avira antivirus har fået meget gode anbefalinger. så jeg tænker Avira VPN må være god. Nogen der erfaring med Avira VPN?
Avatar billede f-arn Guru
13. januar 2017 - 23:37 #2
Da deres servere ligger i EU ville jeg gå langt uden om dem . Prøv at læse http://www.techradar.com/news/the-best-vpn-services-and-vpn-deals-of-2017
Avatar billede Uvanga Ekspert
14. januar 2017 - 09:16 #3
#2 Tak for info. Det ser spændende ud, og er noget af det jeg vil prøve.