Avatar billede falster Ekspert
13. januar 2017 - 18:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Retur til spørgsmålsliste efter "Hent flere"

Efter at have hentet flere spørgsmål, eventuelt flere gange, går jeg ind for at se et konkret spørgsmål.

Derefter har jeg kun fantasi til at anvende "Tilbage" (blå venstrepil i IE) for at komme tilbage til listen med spørgsmål.

Men nu er den så klappet sammen igen til kun de få øverste spørgsmål.

Hvordan går man frem og tilbage mellem en liste, der er udvidet med "Hent flere" og et konkret spørgsmål uden at listen er klappet sammen igen?
Avatar billede Slater Ekspert
13. januar 2017 - 19:36 #1
Åben evt. spørgsmålene i en ny fane i stedet, ved at klikke på midterste museknap/musehjulet.
Avatar billede Dan Nim Seniormester
16. januar 2017 - 08:44 #2
#1 Ja, det er korrekt at den "klappen sammen" igen. Vi er klar over det, men pt. er det ikke noget vi har planer om at lave om på.