Avatar billede petert Forsker
14. januar 2017 - 12:17 Der er 2 kommentarer

Modtag mail på 2 maskiner

Kan man opsætte en Imap mail konto, på 2 maskiner.
maskine 1 win 8 outlook 2010
Maskine 2 mac.
Kan dette lade sig gøre og hvordan.
pt. er konto sat op på Win 8 (maskine 2) og virker fint, men det driller på mac

mvh
Petert
Avatar billede nfssister Forsker
14. januar 2017 - 14:57 #1
Hvilken udbyder har du til din mail ?
IMAP er per defination server-baseret, så alle mails ligger oppe hos udbyderen, så du kan koble stort set alle de klienter på du vil.
Avatar billede INK Ekspert
15. januar 2017 - 20:00 #2
Beskriv lige problemet. Ved mail på flere maskiner er opsætningen på mailserveren vigtig. Hvad sker der med en mail, der er læst på første maskine?