Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2017 - 12:58 Der er 5 kommentarer

Hvordan udelukker man folk fra udlandet på sin hjemmeside?

Hej Amino
Jeg kan se i mit Google Analytics kontrolpanel, at mange der er inde på mit danske site, er folk med et andet sprog. Der er fx mange fra Amerika og Rusland??

Jeg ved jo så at det kan gøre til hacking, så ville høre om der skulle være nogle som ved hvordan man kan udelukke folk fra udlandet på sin hjemmeside.

Jeg bruger CMS programmet Wordpress på min hjemmeside.

Mvh
Daniel Brogaard
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2017 - 13:19 #1
det kan kun ske ved at sætte ip-ranges i firewall, på webserverens forbindelse.
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2017 - 13:26 #2
Ja... Hvordan finder jeg firewall´en?
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
14. januar 2017 - 15:38 #3
Avatar billede kurt54 Ekspert
15. januar 2017 - 13:28 #4
Ta din hjemmeside af internettet.
Er russerne klar til at køre VPN via en server i DK har jeg svært ved at se de andre forslag virker.
Avatar billede Lasse Enggaard Praktikant
31. januar 2017 - 13:09 #5
Hej Daniel, er det måske sådan et plugin som du er på udkig efter: https://da.wordpress.org/plugins/ip-geo-block/ ?

De skriver selv: "It blocks spam posts, login attempts and malicious access to the back-end requested from the specific countries, and also prevents zero-day exploit."

Ellers som Olsenweb også skriver, vil .htaccess være en fin mulighed.

Mvh
Lasse Enggaard
https://www.itroom.dk