Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
14. januar 2017 - 15:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Webside med data fra en database.

Jeg har lavet nogle lister, f.eks. denne www.liste002.kirkegaardlive.dk. Jeg vil gerne flytte denne over på en 'moderne' hjemmeside, så der står teksten og menu osv. 'udenom'. Data skal hentes fra en database og ændres, når jeg ændrer i databasern.
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2017 - 18:36 #1
Hej Jørgen,

Jeg har tidligere hjulpet dig med nogen ting ifm. staticdata, vi kan godt skrive sammen om at lave en løsning til dette.
Til at starte med er mit spørgsmål om du ønsker at rette direkte i databasen ved at benytte en phpmyadmin adgang eller et program, eller om du vil have en form for administrations side til at tilføje, redigerer og slette data.

Vh
Ole
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
14. januar 2017 - 18:49 #2
Hej Ole S.J. - jo, jeg kan da sagtens huske dig :-) Send meget gerne en mail. vh/jø