Avatar billede barth Professor
15. januar 2017 - 11:42 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Windows Update virker ikke

På en gammel computer har jeg Windows Vista.

Men i et stykke tid har Windows Update ikke virket.

Den skriver: Der kan ikke søges efter opdateringer.

Jeg synes jeg har forsøgt alt. Jeg har søgt på nettet, og hentet programmer m.v. Men intet virker. I "gamle dage" synes jeg, at jeg kunne hente opdateringer manuelt, men det kan jeg heller ikke finde ud af.

Jeg har så forsøgt at gen installere computeren med disken fra købet. Men her vil den ikke acceptere produktnøglen, selv om jeg skriver den af fra computeren.

Jeg håber nogen kan hjælpe. Det burde vel være muligt at få Window Update til at virke igen, helst på en enkelt måde.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. januar 2017 - 11:50 #1
Har du denne installeret på din computer?
https://www.microsoft.com/da-DK/download/details.aspx?id=51871
Du kan se det ved at gå i tilføjfjern programmer og vælge Windows opdateringer.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. januar 2017 - 11:52 #2
Hvis du får det til at virke skal du være obs på at det er ved at være slut med opdatering til Vista. Det slutter til april 2017.
Avatar billede barth Professor
15. januar 2017 - 12:05 #3
Tusind tak. Jeg prøver (sidst på eftermiddagen)
Avatar billede barth Professor
15. januar 2017 - 12:50 #4
Desværre. Nu har jeg downloaded den og den søger og søger - nu i en halv time. Og i proceslinien står der: "Der kan ikke søges efter opdateringer"
Avatar billede 220661 Ekspert
15. januar 2017 - 17:52 #5
Når du fik hentet den kørte du installation ikke?
Avatar billede 220661 Ekspert
15. januar 2017 - 17:56 #6
Nå kan se du vil installere om. Så er der jo ingen grund til at hjælpe her.
Avatar billede barth Professor
15. januar 2017 - 19:00 #7
Desværre har jeg med andet spørgsmål på denne side forsøgt at geninstallere min computer. Det er gået helt i sort, så nu er computeren helt død. Så jeg lukker spørgsmålet. Men tak for hjælpen.
Avatar billede posten Ekspert
10. februar 2017 - 02:27 #8
#1 har lige prøvet dit link på en pc med vista home premium service pack 2 i er det fordi den kun er på 32 bit den skrev ikke til dit styresystem ???
Avatar billede barth Professor
20. maj 2017 - 21:58 #9
Jeg forstår ikke helt din kommentar. Jeg kører 64 bit. Jeg lukker.