Avatar billede pumpestationen Juniormester
16. januar 2017 - 10:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kigge- men ikke redigeringsadgang ?

Ved nogen hvordan man kan tillade fri læseadgang til et Excelark, men skal have kode for at redigere det?
Det omhandler Excel 2013.
Avatar billede Nina Forsker
16. januar 2017 - 10:59 #1
Avatar billede pumpestationen Juniormester
16. januar 2017 - 11:36 #2
Helt perfekt. Det var lige det jeg ledte efter. Tusinde tak !
Avatar billede h_s Forsker
16. januar 2017 - 19:40 #3
Et spørgsmål: Hvad er forskellen på dette løsningsforslag og låse alle felter i arket og så beskytte det efterfølgende evt. med kode?
Avatar billede Nina Forsker
17. januar 2017 - 08:08 #4
#3 Tror ikke der meget forskel, hvad end der er nemmest? :)
Avatar billede pumpestationen Juniormester
17. januar 2017 - 09:17 #5
Humlen er at det skal udfærdiges af en og læses af en anden. Ingen af dem har Excel som spidskompetence. Derfor er Ninas løsning særdeles enkel og brugervenlig.