Avatar billede Lasse Praktikant
16. januar 2017 - 22:32 Der er 3 kommentarer

Lag på gaming pc

Har problemer med lag på min gaming pc, spil som battlefield 1 lagger på low grafik og mine grafikkort drivere er opdateret til seneste version. Jeg er meget i tvivl om hvor problemet ligger, men tænker at det muligvis er på grund af hardware.

Mine pc specs:

CPU:
Intel i5-3570K, 4 x 3.40 Ghz (3.80 Ghz Turbo)

Grafikkort:
Radeon rx 480

RAM:
2x4GB 1600MHz, TRAUMATIZR Series

Systemdisk 1:
ssd, 120 gb

Lagerdisk 1:
1 TB, 7200rpm

Bundkort:
MSI B75A-G41 MILITARY CLASS III

Håber nogle kan komme med et bud på en løsning på denne lag.
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2017 - 02:25 #1
den kan sagtens trække alle spil på det.

find ud af om din hardisk er på vej i graven. den kan kvæle al hastighed
find ud af om din computer uploader (bliver kopieret), konstant upload dræber maskinen :)

microsoft/sysinternals, der finder du Process explorer, meget bedre end task manager, kan alt muligt.  se på alt, er der noget som sluger.

harddisk monitor i alm taskmanager, kan vise hvad filer computeren piller rundt i. prøv at se på den 30 min, om hvad der egentligt sker, når den laver ingenting. bare windows, og glo på den.
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2017 - 02:28 #2
seagate barracuda og generelt seagate = overtaget af NSA
også western digital..

begge er "bilka" diske, de fleste har sådan nogle, billige, har altid været godt.

problemet er bare, har de lagt deres OS ind på disken, så den fungerer som import/eksport, af deres globale overvågning ? det gør de.

har du noget pirat soft ?

itunes logger dig direkte på warner music, de skjuler det ikke engang, og så scanner de pics/movies/film/series, og ser alt hvad du har, hvis du har noget, så prøver de at finde ud af, hvorfra du har det. de vil have fat i dem som uploader :)
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2017 - 02:30 #3
jeg tror din harddisk er ved at dø... det ville jeg selv først finde ud af