Avatar billede Thomas Novice
17. januar 2017 - 15:15 Der er 2 kommentarer

Liret, langsom eller corny?

Jeg har lavet lidt lir med bogstaver der 'danser' ind som overskriften på denne underside: http://www.mrpink.dk/strippere/
Nu er jeg lidt i tvivl om det virker corny...?
Vil også gerne høre om I oplever siden som langsom at loade?
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2017 - 21:39 #1
Hej Thomas,

Det virker corny, men synes faktisk ikke det gør noget, det passer til stilen du har lagt for siden. Den er dog meget bombastisk, der er mange ting der bevæger sig, mange farver der toner over i andet, det bliver lidt for meget alt i alt for mit vedkommende.

Siden har en underlig blanding af nyt og gammelt, stilen i layoutet er nyt, altså at man har en lang side med inddelinger i sektioner, nogen med billeder, nogen med tekst osv.
Det gamle er dog meget i farvevalget og skrifttypen, det virker som om at tingene flyver lidt rundt og mange elementer der peger samme sted hen, det bliver en smule rodet.

Hvis det var mig ville jeg nok gøre den mere enkel i sit budskab og så have selve undersiderne med stripperne og billederne osv. flippe ud så at sige, så det er her der er gang i den og her man gør noget anderledes.

Vh
Ole
Avatar billede Thomas Novice
04. februar 2017 - 12:57 #2
Tak for din feedback Ole, tror jeg dæmper liren lidt, så det ikke forvirrer mere end godt er :)