Avatar billede hclisbedsted Seniormester
17. januar 2017 - 15:53 Der er 2 kommentarer

overførsler i windows 10

jeg er lige ved at ryde op på min pc, i stifinder under overførsler ligger der masser af ikoner , er det noget man bare sletter ? der kan godt være f eks. 7 ikoner som er fuldstændig ens, blot med numre som 1-2-3 og så videre.m.v.h.  h.c.
Avatar billede poko1 Ekspert
17. januar 2017 - 16:05 #1
Dem kan du roligt slette efter min mening burde den hedde nedtaget i stedet! Hvis du går ud og downloader noget lægges det i den mappe.
Avatar billede Nina Forsker
17. januar 2017 - 16:06 #2
Medmindre det nogle dokumenter du skal gemme, kan du sagtens slette alt det der ligger i overførelses mappen, det er som regel installere der ligger derinde, men du fjerner ikke de programmer du har installeret via. dem. Så du kan trygt slette det. :)

Mvh. Nina