Avatar billede 2mas2 Juniormester
17. januar 2017 - 16:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gå direkte til skrivebord ved opstart

Hvor dælen får jeg min Windows 10 til at gå direkte til skrivebordet ved opstart.
Alt virkede i går, men i dag går den i "windows-iconer-programmer-mode".
Hvor opsætter jeg, at den skal gå direkte til skrivebordet?
Avatar billede eyvind Seniormester
02. februar 2017 - 21:29 #2
Klik på den lille "taleboble" hvis ikke du kan se en firkant hvor der står tablet mode, så klik på vis alle.
Nu kan du se og klikke på "tabletmode" så den bliver nedtonet og så er du tilbage igen.