Avatar billede GrafikByB Juniormester
18. januar 2017 - 08:58 Der er 1 kommentar

PC fryser og skærm blinker

Hej,
Igennem et stykke tid nu, så fryser min computer ind imellem. Samtidig, så står den jævnligt og blinker.. Altså ikke som en bil eller noget.. der kommer bare lige et lille hurtigt blink med en sort skærm.. Det varer under 1 sekund. Bare lige hurtigt nok til at man registrerer det..
Jeg har omformateret og gendannet for et par dage siden, og det har ikke hjulpet. Lod den stå et par dage uden at installere nogen programmer ud over Chrome. Når den fryser, så kan det både være midt i, at jeg bruger den, men også, når den bare står. Ingen forvarsel, ingen logik i om det er når jeg gør noget bestemt eller program relateret, så har en mistanke om grafikkort, når man sætter de to ting sammen.. Jeg har været i enhedshåndtering, hvor begge grafikkort siger, at de har de nyeste drivere
Specs er:
Acer Aspire E 17
Win 10
Intel Pentium quad core processor N3540 (up to 2.66GHz)
NVIDIA Geforce 820M 2GB driver version 21.21.13.6909
8GB DDR3
Intel Graphics driver version 10.18.10.4276
Avatar billede Mark Novice
27. januar 2017 - 19:03 #1
Kører windows i 64 eller 32 bit?
Du kan opdatere dit NVidia Geforce 820M til den nyeste driver. Det kan hjælpe på problemet. Du har muligvis installeret en driver, der ikke er klar til Windows 10.

Link til 64-bit:
http://www.geforce.com/drivers/results/114350

Link til 32-bit:
http://www.geforce.com/drivers/results/114349