18. januar 2017 - 10:09 Der er 4 kommentarer

Mappeindstillinger windows 10

Hej alle.

Jeg kører windows 10. Hvordan får men billedeksempler i mapperne tilbage? Jeg kan ikke overskue at kigge billederne igennem manuelt. Håber i kan hjælpe.
Avatar billede GrafikByB Juniormester
18. januar 2017 - 10:36 #1
Oppe under vis i den øverste menu i hver enkelt mappe
18. januar 2017 - 11:07 #2
Ja, det er jeg klar over, men ingen af mulighederne giver billedeksempler. jeg kan vælge størrelser på ikoner osv. ikke eksempler
Avatar billede GrafikByB Juniormester
18. januar 2017 - 11:08 #3
ahhh så har jeg misforstået spørgsmålet.. my bad
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2017 - 11:29 #4
Hvis jeg går ind i "vis - store ikoner" (og alt derover) så kan jeg også se eksempler på selve billeder som ligger i denne mappe.
Er det det du mener, eller noget andet?
Hvis ikke du kan se billederne dér, har det nok noget med din standard-billede-fremviser at gøre.
Er det standard (jpeg-, bmp,- osv) billeder du vil se, eller et andet format?