Avatar billede frejanatur Mester
18. januar 2017 - 12:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kun "stregkoder" på skærmen

Hej.
Jeg har en ca. 10 år gammel dejlig bærbar stående. Jeg opgav den, fordi der kom "stregkoder" på skærmen. Når jeg tænder, kan jeg derfor ikke komme videre. De eneste oplysninger, jeg kan se udvendigt, er: NVIDIA og model FL90.
Min nye Lenovo er håbløs og helt fyld op og i det hele  taget bare med problemer! Så jeg tænker, om jeg kan få den gode gamle op og køre igen? Kan man fx nulstille den el.lign., når jeg ikke kan åbne den med andet end streger på skærmen?
Vh. Lis/frejanatur
Avatar billede Hestehat Seniormester
18. januar 2017 - 12:52 #1
Hvornår kommer stregerne? Lige så snart du tænder den, eller først når den er startet op? Hvis de komme lige så snart der kommer strøm på, så kunne det lyde som om skærmkortet er stået af.
Avatar billede frejanatur Mester
18. januar 2017 - 13:07 #2
Stregerne kommer med det samme.
Skærmkort? Er det noget, jeg kan skifte?
Avatar billede Hestehat Seniormester
18. januar 2017 - 13:22 #3
Det kan ikke skiftes seperat. Det er en del af selve bundkortet.
Hvis det var mig, så tror jeg at jeg ville kigge mig om efter en anden maskine. Jeg kiggede lige på ElGigantens hjemmeside og der kan du snildt finde en ny maskine til under 2000 kroner.