Avatar billede ErikHg Ekspert
18. januar 2017 - 13:56 Der er 1 løsning

Problem med sikkerhedskopiering

På min pc med Windows 7 Ultimate 64 bit, er der opstået et irriterende problem, i form af at et vindue popper op når jeg vil sikkerhedskopiere.
I vinduet står: "Den angivne tjeneste kan ikke startes, fordi den er deaktiveret eller fordi den ikke har nogen aktiverede enheder tilknyttet. (0x80070422)"
Foran denne uforståelige smøre er der et rundt rødt felt med et hvidt kryds inden i.
Jeg har været inde på nettet for at finde en løsning, men har ikke rigtigt fundet noget brugbart. Der er noget vist om registreringsdatabasen, men det kan vist gå grueligt galt at begynde at rode for meget der.
Håber at nogen kan hjælpe med at løse dette irriterende problem.
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. januar 2017 - 16:20 #1
Problemer er løst :-) Efter adskillige forsøg lykkedes det, så nu er det ok.