20. januar 2017 - 13:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at finde gammel dansk film.

Davs folk herinde.

Jeg har en kollega som sidder med det problem han gerne vil finde en title på en gammel dansk film han har set men han kan simepelthen ikke huske hvad filmen kunne hedde. Og hvad han kommer med fra filmen hjælper heller ikke særligt på det Måske kan DU hjælpe os ? :)

Filmen skulle have om 2 Fyre der udvikler en hjemmeside hvor man kan bestille Pizza, Og i starten kommer Pizzaerne med at komme langvejs fra(alle mulige steder fra). men jo længere inde i filmen man kommer begynder pizzaerne at blive afsendt fra steder tættere og tættere på københavn

Ja det var hvad han lige kunne huske fra filmen Så er der nogen som bare lige ved eller kender titlen på Denne film ? Det ville være en stor hjælp :)

- Tak på forhånd
Avatar billede supertekst Ekspert
20. januar 2017 - 13:54 #1
Pizza King
Avatar billede acore Ekspert
20. januar 2017 - 14:18 #2
Avatar billede Slater Ekspert
20. januar 2017 - 14:33 #3
Men beskrivelsen passer overhovedet ikke med hvad opretter efterspørger.
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. januar 2017 - 15:16 #4
Jeg tænkte og på Pizza King.
Denne film har jeg, og kan se at Anders W. Berthelsen er med. Men jeg tvivler meget på at det er den du søger.

http://www.dvdcity.dk/film/product/7621846/pizza-king
Avatar billede double-g Juniormester
20. januar 2017 - 21:37 #5
Peter Mygind har engang spillet en nørd som arbejdede på noget kalendersoftware, som kunne styre de yder rammer af brugerens liv efter hvad der var noteret af aktiviteter i kalenderen. Eksempelvis bestille pizza når arbejdet var booket indtil spisetid, så der ikke var tid til at lave mad. (I starten kom pizzaerne fra Kasakhstan men efterhånden blev det bedre.

Det gik fint indtil hans kæreste blev gravid og kalenderen viste sig ude af stand til at håndtere en baby.

Den hed Baby Doom http://www.scope.dk/film/18-baby-doom

Kunne det være den?
Avatar billede ErikHg Ekspert
23. januar 2017 - 11:07 #6
Sæt evt. en annonce i Den Blå Avis, GulogGratis eller prøv nedenstående link.

http://www.filmmarked.dk/

Jeg ved ikke hvor gammel filmen er, men måske findes den kun på VHS.
Jeg har selv fundet.flere sjældne film ad disse veje.
25. januar 2017 - 08:58 #7
Goddag igen.

Undskyld jeg ikke lige har fået svaret op på jeres kommentaren, men vi har vidst fundet en Vinder "Baby Doom".

Jeg takker mange gange :D