Avatar billede bjoerna Praktikant
20. januar 2017 - 17:15 Der er 8 kommentarer

Installation af Outlook2003

På min gamle pc installerede outlook 2003 fint - på dansk og har virket fint i mange år.
jeg har købt en ny pc med Windovs 10, og nu kan Outlook 2003 kun installere på engensk, og nu kan jeg ikke fjerne "slettet mail". De bliver stående i indboxen - nu bar nedtonet med en streg over. Flytter jeg en slettet mail til "deleted mails" kan den fjernes fra denne box, men bliver stående i inboxen - nedtonet med en streg over.
1: Hvordan får jeg rettet dette, og
2: Hvordan få jeg programmet til at installere på dansk - som på den gamle pc (Kørte VISTA)
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. januar 2017 - 20:06 #1
Hvad angår overstregningen af dine slettede mails, så skyldes det ret sikkert, at du har oprettet din kontoopsætning som en "IMAP" konto og ikke en "POP3" konto.
Hvad angår det, at du kun kan få lov til at installere din office 2003 på engelsk, det er nyt for mig, jeg mente slet ikke, at version 2003 var kompatibel med Windows 10.
Lad os mse, om ikke der er andre, der kan komme med et indspark her.
/ptj_11
Avatar billede bjoerna Praktikant
20. januar 2017 - 21:15 #2
Checkede min gamle pc (fra 2007), og der var outlook også sat op som imap, men der kører den fint på dansk. ???
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. januar 2017 - 21:21 #3
Avatar billede bjoerna Praktikant
20. januar 2017 - 22:08 #4
Hvordan sætter jeg den til "kompaitblitetsmode" ???
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. januar 2017 - 22:22 #5
Højreklik f.eks. OutLook og vælg "Mere" > "Åbn filplacering".
Højre klik Outlook-linket i det Stifinder-vinduet og vælg "Fejlfinding i forbindelse med kompatibilitetsproblemer".
Vælg "Prøv de anbefalede indstillinger".
Avatar billede bjoerna Praktikant
21. januar 2017 - 13:43 #6
Det virker heller ikke, men hat nu fundet ud af at outlook 2003 nok er for gammel, så der er nok ikke andet at gære end at opdatere til en nutidig model. Tak for hjælpen. :)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
21. januar 2017 - 16:14 #7
No prb. :-)
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2017 - 11:40 #8
for at få dansk, skal du installere en dansk sprogpakke til office 2003.
den ligger på microsofts hjemmeside.