Avatar billede Mbec Novice
21. januar 2017 - 10:54 Der er 5 kommentarer

Yousee Play kan ikke afvikles på min mobil og tablet

Jeg har et specielt problem.
Jeg kan IKKE afvikles YOUSEE play på min tablet og min mobil, men det fungere udmærket på min bærbare og stationære PC.
Når jeg starter Yousee App op på min mobil, så arbejder den, men efter ca 10 til 15 sekunder, kommer der en meddelelse som siger:
DER ER INGEN NETVÆRKSFORBINDELSE. UNDERSØG OM DIN ENHED HAR ADGANG TIL INTERNETTET.

Hvis jeg kører uden om mit WIFI, via mobilnetværket er der ingen problemer,
hvilket indikere over for mig, at problemet må ligge i min router?
Men hvor og hvad, kan jeg ikke få øje på.

Mit trådløse netværk kører via en NETGEAR router R622 og både min bærbare og min stationære PC køre på samme netværk.

Hvis jeg bruger min mobil telefon som router, er der ikke nogen problemer med at se TV på både mobilen og tablet.
Yousee siger det er min Internet leverandør der har problemet og Dansk Kabel TV som levere mit internet og min router siger det er et Yousee problem.

MVH Mogens
Avatar billede claes57 Ekspert
21. januar 2017 - 11:13 #1
prøv at afinstallere app, slukke ned for mobil/tablet. Start igen, hent app og indtast dine adgangsdata. Nogle gange går der kuk i app når de opdateres.
Avatar billede Mbec Novice
21. januar 2017 - 12:08 #2
Hej Claes57
TAK for INFO - men dette er prøvet flere gange i forskellige udgaver,
det er jo YouSees første tiltag. Men TAK for input
Avatar billede claes57 Ekspert
21. januar 2017 - 12:30 #3
kan du bruge app på andres wifi? Hvis du er logget på hos en ven og det kører der, så er det din router. Hvis det ikke kører, så er det på enhederne, at fejlen ligger.
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2017 - 11:29 #4
en af de mange protokoller som der er i en router, er ikke slået til - ihvertfald ikke inde i yousee's computersystem.

yousee har pligt til bare at få det til at virke: du ringer og siger de skal få det til at virke. nu laver nogen rent faktisk noget.

skulle din leverandør have glemt at slå en protokol til i routeren, bliver det opdaget nu.

alt virker, bare ikke yousee = yousee er et lortefirma og siger bare "dansk kabel tv virker ikke".

lad nu være med at lade dem holde dig for nar.
du skal have en yousee mand, igang med at få det til at virke, så kommer det til at virke :)
Avatar billede Fouad Praktikant
13. juni 2018 - 12:24 #5
Hej MOgens

Fik du løse problem? Jeg har samme problem nu
Fouad