Avatar billede Emilo123 Praktikant
22. januar 2017 - 13:12 Der er 5 kommentarer

Hdmi virker ikke på main grafikkort??

Som main grafikkort har jeg Nvidia geforce GTX 960m, men når jeg prøver at sende billedet over til min skærm, så er der intet signal.
Men når jeg skifter til mit backup grafikkort virker det helt fint, nogen der har en idé??
Avatar billede poko1 Ekspert
22. januar 2017 - 13:19 #1
Er der ikke en knap hvor du kan vælge input type ? AGP-DVI-HDMI-
Avatar billede poko1 Ekspert
22. januar 2017 - 13:35 #2
Der skulle stå -D-SUP-DVI-HDMI-
https://billedeupload.dk/images/IdOFT.png
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2017 - 20:13 #3
i nogle bios, skal man skifte over til kortet, før man sætter det nye i, ellers er der sort skærm.

når din computer viser billede på den anden monitor, er det fordi den står inde i bios, til at bruge det gamle kort.

jeg kunne ikke vise noget på mit gtx 970, fordi der i bios stod til at bruge det onboard, så jeg sku skifte over til kortet, i bios, og så botter den med sort skærm, indtil du skifter stikket bag på computeren (hdmi kablet)
Avatar billede Emilo123 Praktikant
22. januar 2017 - 20:33 #4
Tak for hjælpen boys, det vil jeg prøve. Det underlige er at det har virket :P
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
23. januar 2017 - 10:44 #5
Måske tumpet forslag, men har du trykket Windows + P (hvis Windows 10) for at få den til at vælge hvad der skal ud på den sekundære skærm?

(lagde bare mærke til at det var et m-grafikkort og tænker det er en bærbar?)