22. januar 2017 - 18:44 Der er 2 kommentarer

Headset problemer

Hej

Jeg har haft et headset i snart 3-4 måneder som virker meget godt (ADX Firestorm H01 Gaming Headset). Indtil fornylig da jeg skiftede computer, har min mikrofon ikke virket. Den optager min lyd igennem min Bærbar istedet for min mikrofon. Der står heller ikke nede i lyd instillingerne at mit headset er koblet til. Jeg har brug for hjælp.

MVH Mads
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2017 - 20:00 #1
du skal i kontrolpanel og lydkort og egenskaber, for at skifte over til at mikrofonen er den i headset.

desuden skal du klikke configure i vinduet med "optagelse", ellers er der grået ud, og noget kan være usynligt.

du skal flytte headset til topppnen og lave så den er grønt flueben som "mikrofon".
så skal det virke.

jeg bruger bare mit webcam, som sidder ovenpå skærmen.
23. januar 2017 - 15:44 #2
Hej sidewave

Jeg fulgte din instruktion, men den kan ikke finde mit headset, der står kun min højtaler, og ikke andet.