Avatar billede KWA Praktikant
22. januar 2017 - 20:00 Der er 5 kommentarer

Problemer med resetting iPad4 16GB

Fruens iPad strejker.
Hvem kan hjælpe? Har først forsøgt soft resetting.
Proceduren stopper ved hvidt Apple-logo på sort baggrund. Den hvide "indlæsningsstreg" kommer aldrig og til sidst går logoét "ud". Siden har jeg forsøgt at sætte iPad´en til PC med iTunes - siger ja til den foreslåede opdatering, men jeg kan ikke se, at der går noget som helst igang. Forsøger så under Enheder at trykke på Gendan efter sikekrhedskopi - men denne linje er "lyse-grå" og kan derfor ikke anvendes.
Jeg ved at den omtalte iPad enten er eller tæt på at være "fyldt op", men burde der ikke være en eller anden form for at "sidste chance" for at få adgang til indhold og derefter få ryddet op?
Hvem kan hjælpe med adgang?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. januar 2017 - 21:02 #1
De plejer nu at beklage sig, hvis der ikke er plads til en opdatering.
Vær lige opmærksom på, at nogle opdateringer kan tage LANG tid at nå igennem!
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2017 - 05:13 #2
gå ind i en "apple" reparationsbutik og få rigtig hjælp. 500 eksperter kan være heldige, men tilbage står det bare: det er tilfældigt antal millioner, som bare ikke kan en skid, fordi apple skider på alle, og nu er du på røven! :)

de folk i de små butikker som hjælper med lortet, er jo netop opstået, fordi apple skider på alle :)

jeg kan ikke hjælpe, jeg ved bare, hvis du starter fra begyndelsen af, og følger en opskrift hvor di laver root adgang, så kan du hive alt dit data ud, og få den kureret, førend den bliver til en mursten.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2017 - 05:14 #3
eksempel 1: 30-50% af iphones/pad dør ved opdatering
eksempel 2: den blir flydt, låser, og man mister sit apple id, og intet kan ske, før man snakker med apple
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2017 - 05:16 #4
og jeg tror, at "my ipda is filled up, and i cannot get my data" søge på youtube, er en bedre ide
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. januar 2017 - 09:16 #5
Hold da op, en positiv og hjælpsom tilgang! :-)

Hvis vi nu starter med at høre, om det bare handler om at opdateringen rent faktisk tager længere tid end forventet.

I parantes bemærket, så er der to iPad2'ere i husstanden, der indtil videre har "overlevet" adskillige opdateringer uden problemer, så jeg har svært ved at genkende eksempel 1.
At man skal have fat i Apple, hvis man har mistet sit AppleID kan du da ikke harcelere over?!? Det ville da være mere bekymrende, om BrianBrækjern selv kunne fedte sig udenom en låst enhed.