Avatar billede AllanS Praktikant
23. januar 2017 - 11:07 Der er 2 kommentarer

Virker denne side?

Hej folkens

Jeg stødte netop på http://www.live-fodbold.dk/, og det ser jo fint ud, men virker det? Nogle erfaringer?

Bedste hilsner
Allan
Avatar billede jakobdo Ekspert
23. januar 2017 - 12:17 #1
Prøv at læs deres side.
Som jeg lige kan skimte, så sælger de jo ikke et produkt, men henviser blot til udbydere der viser kampene.
F.eks. viser bet365 nogle kampe.
Unibet andre.
dplay nogle flere osv...
Så hvad er dit spørgsmål ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. januar 2017 - 14:04 #2
De 2 er "gratis" ...
"Gratis" da der skal være penge på kontoen hos unibet og bet365 før du kan se fodbold via dem.
De 2 andre er abonnement, så det der med "Stream gratis Live Fodbold" er løgn.