Avatar billede 450025 Ekspert
23. januar 2017 - 12:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mere Lagringsplass. (Ekstern Harddisk.)

Min Gamle Data Parced Bell, Er kjempefin går som en kule grunn SSD 128 men skjermen sa Takk for seg.
Har tenk å ta ut denne SSD 128 GB disken jeg vil ikke kaste den er nesten ny 6 mdr. kan jeg gå på å Ebay etc, bay et kabinett har sett på et til ca 120 kr bruke den som ekstern hardisk i stedet for USB Pinner.
Ekstra lagring (Bilder dokumenter ting jeg ikke trenger så ofte men må ha når det trengs)
Jeg har valgt ny Data  ikke for spill men for enkle ting, Surfing på nett, Netflix og noen småprogrammer og maskinen er. ASUS Vivo PC VM62
Core i5-4210U, 4GB RAM, 128GB SSD, WiFi, Windows 10 Home
pc/asus-vivo-pc-vm62#

https://www.komplett.no/product/857095/pc-nettbrett/pc-stasjonaer/mini-pc/asus-vivo-pc-vm62#
Jeg falt for denne, liten men tror den holder for meg og mitt bruk. Er det et godt valg av data + (ekstern hard disk den gamle SSD)
Tastatur har jeg og ny Skjerm er greit,
Takk for hjelpen om noen syntes dette er brukbart, Eller bare glemme.

Arne fra Thailand (Hanto 24.)
Avatar billede poko1 Ekspert
23. januar 2017 - 14:11 #1
Avatar billede ole_madsen Ekspert
23. januar 2017 - 14:12 #2
Du kan sagtens bruge den gamle SSD som ekstern harddisk - og kr. 120,- er ikke galt, men den kan fås billigere her: https://www.aliexpress.com/item/ORICO-2599US3-Sata3-0-to-USB-3-0-HDD-Case-Tool-Free-2-5-HDD-Enclosure/32744247274.html

Den PC du har valgt, lyder fin. Måske ville jeg selv have valgt 8GB RAM, men til "kontor/Hjemmebrug" er den fin.
Avatar billede 450025 Ekspert
23. januar 2017 - 14:34 #3
Takk Ole_ Madsen Det var godt å høre, Flott at du stiller opp, jeg har Stasjonær med 250 GB SSD + Hardisk også, Skulle jeg sjå og siden ønsker det vil nok bruke ditt foreslag, Takk Ole. Ha en fin dag det var Moro.

Arne fra Thailand    (Hanto 24)