Avatar billede Nikolaj Riis Juniormester
23. januar 2017 - 15:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Acer preditor vs Asus rog strix

Hej allesammen. Jeg har nu i overvejelsen, hvilken en laptop jeg skal købe.

Link til Acer preditor:
https://www.fcomputer.dk/computer/bærbar/acer/predator-17-g9-793-74hj-core-i7-6700hq-8-gb-ram-256-gb-ssd-1tb-hdd-17.3-gtx1060-gamer-bærbar.html

Link til Asus rog strix:
https://www.power.dk/pc-og-tilbehor/barbare-computere/barbar-pc/asus-rog-strix-gl702vm-gc004t-173/p-400270/

Jeg skal bruge laptoppen til at game på og spillene den skulle trække er gta v med nogle singelplayer Mods og battelfiel 1 og lidt mindre spil

Og den skulle også kunne klare noget plads til video redigering i både 4k og 1080p

Også også bare til at holde skole ting på den :)

Undskyld fordi at jeg bare skriver den skal kune klare dit og dat.... Men ville bare virkelig godt vide om det er nogle af de her laptops jeg skal have fat i, eller om jeg skal kik på nogle andre
Håber i kan svare på det
Avatar billede Nina Forsker
23. januar 2017 - 18:19 #1
Hej Nikolaj,

Det er nogle ret kraftige bærbare du har i søgefeltet. De kan sagtens alle de ting du stiller krav til og mere til. Der hører prisen jo så også med.

Men vil du gerne kunne spille GTA og Battlefield på Ultra? Eller skal det bare være sådan du kan spille og bruge den til skolen & videoredigering?

Mvh. Nina
Avatar billede Nikolaj Riis Juniormester
23. januar 2017 - 21:59 #2
Hej Nina tak for svaret og jeg vil ikke køre spillene på ultra det skulle bare kunne køre.
Men hvilken en skal jeg vælge af dem ??
Avatar billede Nina Forsker
24. januar 2017 - 09:03 #3
Begge de her bærbar kan sagtens køre alle de spil du nævnte, og sagtens på Ultra.

Du kan også købe lillebror'en https://www.power.dk/pc-og-tilbehor/barbare-computere/barbar-pc/asus-rog-strix-gl502vt-fy146t-156-gamer-barbar/p-261291/

Til lidt billigere penge som også kan køre spillene på Ultra, samt kan alt det andet hvis det er specifikt Asus du er efter.

Så det kommer helt an på hvor mange penge du har i dit budget for så ville jeg vælge den "billige" af de to, som kan det samme som den "dyrere" model. :)

Mvh. Nina
Avatar billede Nikolaj Riis Juniormester
24. januar 2017 - 11:39 #4
Mange tak Nina :)