Avatar billede Tom Davidsen Praktikant
23. januar 2017 - 22:58 Der er 2 kommentarer

Installere dansk sprog på samsung s5

Mangler hjælp til at få dansk på min mobil igen.
Købte for nogle år siden en Samsung S5 her i danmark og gav til min kæreste som bor i thailand. Men der var ikke thai på den og hun fik den fixet så der kom thai på, men nu er der så kun sprog fra den region på mobilen og jeg vil gerne have den tilbage til region europa igen. Nogle kloge hoveder som kan hjælpe mig på vej høre jeg gerne fra dig/jer.
Mvh Tom.
Avatar billede skoop Praktikant
24. januar 2017 - 01:18 #1
Ved du om hendes mobil er bleved "rooted" og nogle har ændred nogle ting i den?

Går ud fra du har prøvet at skifte sprog på den normale måde men du får lige linket alligevel: http://www.androidcentral.com/how-change-language-samsung-galaxy-s5

Hvis det ikke virker kan du overveje følgende guide: http://www.droidviews.com/how-to-enable-hidden-languages-on-samsung-htc-and-sony-android-devices/

Kunne forstille mig nogle har "rooted" mobilen og gjort noget magi.
Avatar billede Tom Davidsen Praktikant
24. januar 2017 - 10:24 #2
Tror at den er blevet rooted,  Har nu prøvet mig frem med dine forslag og det har desværre ikke kunne hjælpe mig. Men mange tak for svar.