Avatar billede hans01 Forsker
24. januar 2017 - 09:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

lægge skype mulighed på hjemmesiden

Er der nogen der kan forklare hvordan det virker, det virker enkelt nok at lægge en skype knap på siden hvor man kan vælge enten chat eller tv,  men hvordan virker det i praksis.

Hvis en person trykker på knappen, for modtageren så en besked?

Hvad hvis den person der trykker ikke har en skype konto hvad sker der så?

er der mange fejl forbundet med en skype forbindelse?

vad skal man være varsom med iøvrigt?
Avatar billede Nina Forsker
24. januar 2017 - 09:22 #1
Hej Hans,

Jeg tror det virker simpelt nok, det eneste krav er nok at du altid skal være logget på Skype for at dit plug-in skal virke.

Når nogen trykker på knappen får de nok en besked om at logge ind, hvis de ikke allerede er logget ind på deres pc eller mobil.

Når de så vælger enten at skrive eller ringe, så det jo først når de trykker send, eller ring du får en pop-up.

Det eneste du skal have til rådighed er vel en mikrofon og nogle højtaler så i kan snakke sammen. Ellers tror jeg ikke det er så besværligt. :)

Mvh. Nina
Avatar billede hans01 Forsker
24. januar 2017 - 09:54 #2
Mange tak, jeg kaster mig ud i det..