Avatar billede lucky Praktikant
24. januar 2017 - 18:06 Der er 3 kommentarer

Ingen adgang til mit USB

Har et kæmpe problem kan ikke åbne mit usb den siger noget med beskadet fil/mappe

har prøvet at se om jeg kan kører fejlsøgning men det er ikke muligt der siger den stadig jeg ikke har adgang så ville høre om der ikke var nogle kloge hoveder herinde der kender et trick der gør jeg i det mindste bare kan få alle mine filer ud af USB'et??
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. januar 2017 - 19:04 #1
Jeg er ikke sikker på om dette hjælper, men prøv alligevel.
Klik på "Start">"Computer" nu kommer et vindue på med de forskellige drev inklusive USB-nøglen. Højre-klik på denne, nu popper et vindue på, nederst i dette vindue står "Egenskaber". Klik på "Egenskaber" og igen popper et vindue op. Klik herefter på "Funktioner" og klik på Undersøg nu". Nu kommer der et vindue hvori der er to felter hvori man kan sætte flueben. Ud for øverste felt står "Ret fejl i filsystemet" og i nederste felt står "Søg efter/genopret beskadigede sektorer". Sæt bare flueben i begge felter, og tryk derefter på "Start".
Måske kan den operation hjælpe...... håber det bedste
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2017 - 19:19 #2
Hvis forslaget i #1 ikke afhjælper problemet, så prøv med MiniTool.
Marker den USB med højreklik, og gå ind under "Check File System"
http://www.minitool.com/
Avatar billede kurtba Ekspert
24. januar 2017 - 22:28 #3
Eller prøv med et filredningsprogram. F.eks. det gratis Recuva.
Ofte kan disse programmer finde og hente filer ud, selv om der er problemer med filsystemet.