Avatar billede Jan Aarslev Novice
24. januar 2017 - 18:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Win 10 opdateringsproblem.

Hej min HP PC med ssd disk har idag modtaget og installeret en Windows update opdatering, den kørte fint til 84% og så stod den stille i 2 timer og bootede og efter det forsøger den at starte op men booter hele tiden ved beskeden prøver at gendanne tidligere version af Windows og det har den nu gjort i en time. Nogen bud på hvad jeg kan gøre ? Kan heller ikke komme i fejlsikker tilstand med shift ?
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2017 - 18:51 #1
Er der aktivitet på harddisken (blink fra led) når den forsøger at rulle tilbage? Måske du skal lade den stå lidt længere tid
Avatar billede Jan Aarslev Novice
24. januar 2017 - 19:06 #2
Ja men den genstarter i en uendelighed. Kommer ikke videre
Avatar billede claes57 Ekspert
24. januar 2017 - 19:18 #3
boot på dvd med windows (evt usb ved mangel på drev). Så kan du der vælge et gendannelsespunkt og så burde den virke igen.
Hvis du mangler cd/usb, så via https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10 gå ned til knappen med 'download værktøjet nu' og så har du det medie, der skal til.
Avatar billede Jan Aarslev Novice
24. januar 2017 - 19:39 #4
Mange tak Claes57 det vil jeg lige prøve
Avatar billede Jan Aarslev Novice
24. januar 2017 - 23:51 #5
Claes57 du er gud det virker af hjertet tak :-)