Avatar billede posten Ekspert
24. januar 2017 - 20:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kopi af kontakter

jeg har en nokia c2-01 vil godt lave en kopi af mine kontakter (ca.300) de er gemt i telefonen da jeg har flere nr gemt pr. kontakt samtidigt er der email+ post adr. også har ikke lyst til at taste dem enkelt vis
Avatar billede milter Ekspert
25. januar 2017 - 00:02 #1
Avatar billede posten Ekspert
25. januar 2017 - 08:13 #2
det program har jeg har jeg kan jeg da herfra føre mine kontakter over til en iphone  ?? troede kun den var nokia mobiler
Avatar billede milter Ekspert
25. januar 2017 - 12:20 #3
Ok, du sagde ikke noget om at kopiere dem til en iphone i spørgsmålet, men prøv at kigge her:

http://www.copytrans.net/support/how-to-transfer-nokia-contacts-to-iphone/

....eller kig på denne Googlesøgning:

https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=copy+contacts+from+nokia+to+iphone
Avatar billede posten Ekspert
26. januar 2017 - 19:32 #4
kan nu se at det der var grunden til at jeg sku bruge en kopi til en iphone 4 ikke kom med i mit indlæg men har nu fået overført mine kontakter til min nye iphone også sms ser ud til at være lykkedes mangler lige at få styr på kalenderen
Avatar billede milter Ekspert
26. januar 2017 - 19:50 #5
Dejligt! Hvordan har du gjort det?
Avatar billede posten Ekspert
26. januar 2017 - 23:14 #6
gjorde jo det du skrev i #3 har allerede spredt det sidste link til at sende oplysninger iphone til flere jeg kender