25. januar 2017 - 00:31 Der er 2 kommentarer

Hjælp til valg af bærbar (+dock)

Hej Eksperter

Jeg har valgt løsningen skærm + bærbar + dock i forhold til min arbejdsstation.

Jeg har valgt en Acer S277HK som skærm. (Hvis nogle har noget for/imod må I gerne skrive det).

Jeg er dog ufattelig meget i tvivl om hvilken bærbar+docking station jeg skal vælge hertil.

Er det Lenovo man skal vælge, såfremt man ønsker at få en kraftfuld bærbar? Den skal ikke bruges til computerspil, men udelukkende arbejde (webshop/internet/lettere grafisk arbejde)

På forhånd mange tak

Mvh.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
25. januar 2017 - 07:27 #1
Hej.

  Lenovo'erne plejer at kunne holde til at "blive brugt", hvis du vælger den rigtige serie.

  Jeg har sværget til X1-Carbon siden 1. generation. Jeg har stadig en 1. generations i privaten sammen med en dock og ekstern skærm, tastatur og mus, når den ikke er med i tasken. De kan tåle det og performer fint.
25. januar 2017 - 20:59 #2
Tak for svaret :)

Jeg har umiddelbart lås mig fast på følgende setup. Skriv gerne, hvis der er noget jeg har overset/burde ændre:

Bærbar: Dell Latitude E7470 (i7, 2,6/3,4 GHz, 512 GB, 1920x1080)
Skærm: Acer S277HK
Docking: Dell Euro2 Advanced E-Port Ii 130W (el. lignende)

Mvh.