Avatar billede backside Nybegynder
25. juni 2002 - 19:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Køb af blokhusbrædder......

Hvor køber man billigst en stabel trykimprenerede blokhusbrædder? (ca. 750-800m.)
Er der lige en der har et bud på det?
Det skal være i københavns området.
Avatar billede jettjackson Nybegynder
25. juni 2002 - 19:49 #1
et brædde på 800m......findes det?
eller er det i alt
Avatar billede backside Nybegynder
25. juni 2002 - 19:51 #2
Ok, troede at folk kunne regne ud at de 800m godt må være savet ud i mindre stykker.
Min trailer er ikke lang nok til at tage det i et stykke.
Avatar billede jettjackson Nybegynder
25. juni 2002 - 19:53 #3
jeg tror du skal henvende dig hos et savværk....men jeg er ikke fra københavn så jeg kender ikke nogen....

hvad skal du bruge det til?
Avatar billede backside Nybegynder
25. juni 2002 - 19:57 #4
Mit hus.
Avatar billede droopy Nybegynder
25. juni 2002 - 20:15 #5
Det eneste sted jeg lige ved at man kan købe dem er i en tømmerhandel. Men det hjælper jo ikke så meget. Der er mange steder her i Nordjylland de sælger dem men ved ikke lige med over i københanvs området.
Avatar billede backside Nybegynder
25. juni 2002 - 20:20 #6
Jeg er klar over at man kan købe træ i en trælasthandel, tømrehandel, byggemarked osv.
Men hvor er det billigst?
Avatar billede jettjackson Nybegynder
25. juni 2002 - 20:29 #7
jem & Fix.....klart billigst
Avatar billede droopy Nybegynder
20. juli 2002 - 01:51 #8
Har undersøgt sagen. Du kan kontakte fabrikken som ligger her i nordjylland og bestille dem direkte hjem til din trælast i nærheden af hvor du bor. Det var der ihvf. en klog mand der fortalte mig ude i byggemarkedet igår. :)

Håber du kan bruge det til noget.. :)

-DroopY
Avatar billede backside Nybegynder
23. juli 2002 - 09:42 #9
droopy>> Nej, det kan det faktisk ikke.
Det var ikke HVOR jeg kunne købe dem, men hvor det var billigst.
Man kan købe dem over alt, men der er ingen grund til at betale mere end højst nødvendigt.

Jeg lukker igen, tak for hjælpen.