Avatar billede liquid Nybegynder
03. december 2000 - 19:45 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvordan finder man ud af sin proxy adresse?

Hvordan finder man ud af hvad ens proxy adresse er?? jeg har prøvet at lave en tracert i dospromt men der kom så mange at jeg ikke ved hvilken det er..
jeg kan ikke spørge min udbyder.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. december 2000 - 19:46 #1
hvorfor kan du ikke spørger din udbyder ?
hvilken proxy server vil du bruge da ?
Avatar billede klas Juniormester
03. december 2000 - 19:47 #2
hvem er din udbyder ?
Avatar billede gozar Nybegynder
03. december 2000 - 19:48 #3
Ehm kik på din udbyders side, under tekniske ting!

Hvoffor bruge proxy hvis man kan leve uden??
Avatar billede liquid Nybegynder
03. december 2000 - 19:48 #4
jeg kan ikke spørge min udbyder da jeg ikke har en..jeg køre igennem BispeBjergHospital..men min internet udbyder er uni2(tele2)
Avatar billede gozar Nybegynder
03. december 2000 - 19:51 #5
Så spørg da administratoren!!!
Avatar billede liquid Nybegynder
03. december 2000 - 19:52 #6
det er min der er admin...han er SÅ sløv...
Avatar billede liquid Nybegynder
03. december 2000 - 19:54 #7
any???
Avatar billede gozar Nybegynder
03. december 2000 - 20:06 #8
Hvis du er admin, så må du da også kunde gå hend på serveren og se hvilken ip adresse serveren har.
Avatar billede liquid Nybegynder
03. december 2000 - 20:07 #9
fuck...det er min far der er admin!! han er sløv *G* sorry!!
Avatar billede gozar Nybegynder
03. december 2000 - 20:38 #10
Så må du pinge alle mulige ip nummere på netværket, og afprøve dem du ikke kender.
Men spørgesmålet er om det ikke var hurtigere og nemmere at spørge din far!!
Avatar billede liquid Nybegynder
03. december 2000 - 20:45 #11
indtil videre har det taget er halvt år med min far...
Avatar billede john.doe Nybegynder
03. december 2000 - 23:37 #12
ØHHHHH??
Hvornår er Proxy og IP blevet det samme?
Avatar billede gozar Nybegynder
03. december 2000 - 23:54 #13
John.doe>>
En proxy servers job er at modtage requests og så oprette denne forbindelse, for derefter at sende data tilbage til den computer der sendte requesten. For at det kan lade sig gøre skal man kende ip adressen på proxy serveren for at man kan få forbindelse til den.

Man kan dog også sætte en transparent proxy server op, og så behøves ip adressen ikke.

Men i dette her tilfælde behøves ip adressen for at man kan få forbindelse til den.
Men Proxy og ip har aldrig været det samme!!
Avatar billede liquid Nybegynder
04. december 2000 - 18:28 #14
øøøh ja!