Avatar billede heeelp Nybegynder
24. oktober 2003 - 20:28 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

gratis billedprogram

Jeg søger et gratis billedprogram (til erhverv) hvor det er muligt at se alle billederne i en mappe på én gang.

Jeg skal også kunne vælge hvor mange billeder der skal være på en side når jeg printer.

XP har sådan en funktion indbygget, men det er ikke muligt at bruge XP her.
Avatar billede antikat Nybegynder
24. oktober 2003 - 20:36 #1
prøv at kigge lidt på http://www.irfanview.com/ ved dog ikke om det er gratis for erhverv...

/Daniel
Avatar billede hcma Novice
24. oktober 2003 - 20:44 #2
Avatar billede heeelp Nybegynder
24. oktober 2003 - 20:51 #4
antikat -> nu har jeg installeret irfanview og har fundet thumbnail-galleriet. Hvordan sætter jeg den så sådan at jeg vælge fx 4 billeder som skal printes på samme side (uanset deres størrelse, scaleret ned/op)
Avatar billede hcma Novice
24. oktober 2003 - 21:00 #5
antikat >>> lad os håbe vi ikke kommer op at toppes  ;o))
Catbody
Avatar billede heeelp Nybegynder
24. oktober 2003 - 21:01 #6
Jeg mangler stadig funktionen hvor det er muligt at vælge x antal billeder og printe den på én side (så den selv scalere)

Jeg kan heller ikke finde funktionen i XnView
Avatar billede bartfreak Nybegynder
24. oktober 2003 - 21:06 #7
tit skal man blot markere dem man vil printe, og vælge thump..
Avatar billede heeelp Nybegynder
24. oktober 2003 - 21:10 #8
Bartfreak -> kan du så ikke give ét link -ikke alle sammen fra download.com :)
for http://www.irfanview.com/ kan kun printe et billed af gangen og http://www.xnview.com laver blot flere sider, men kan ikke sætte billederne sammen! :(
Avatar billede bartfreak Nybegynder
25. oktober 2003 - 10:49 #9
Avatar billede antikat Nybegynder
25. oktober 2003 - 14:19 #10
hmm troede der var sådan en funktion i... men desværre ser det ud til at jeg tog fejl

og catbody, husk jeg ved hvor du bor.. hehe :-)
Avatar billede hcma Novice
25. oktober 2003 - 15:44 #11
antikat>>> jeg hvæsser bare kløerne...  ritzzzzz
Avatar billede bartfreak Nybegynder
14. november 2003 - 23:28 #13
hvis du fandt ud af det, så skriv en løsning...O)
el. bare kom med lidt respons..??