hijklm Nybegynder
14. august 2004 - 21:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Efterlysning hos Post Danmark?

Er der nogen der kan sige, hvor lang tid en efterlysning efter en pakke hos Post Danmark normalt varer?

(der står afsender på pakken, men afsender har desværre ikke fået et T&T-nummer)
zenorph Nybegynder
14. august 2004 - 21:24 #1
Uden T&T nummeret er der ikke meget at gøre... :-( Har han ikke noget som helst på pakken?
Såfremt i har taget kontakt til PostDK vil de normaltvis prøve at se, om de kan spore pakken, men det tager tid...
Normaltvis, når man har T&T nummeret, tager det dem ikke meget længere end et par timer, før de ringer tilbage, men har dog også været udsat for, at der gik en hel dag :-/

Der er ikke andet for, end tage kontakt til PostDK og forklare dem situationen, og derved håbe, at de finder frem til pakken.


<\\zenorph
johnstigers Mester
14. august 2004 - 21:24 #2
Der kan godt gå i hvert fald 14 dage.
hijklm Nybegynder
14. august 2004 - 21:27 #3
Der står afsender og modtager på pakken og så kan det siges hvilket posthus den er postet fra. Ikke andet.
Forstår det ikke, for pakken burde jo være sendt retur til afsender hvis de har lavet kuk i systemet....(pakken er ikke dukket op hos modtager som den skulle)
zenorph Nybegynder
14. august 2004 - 21:29 #4
Det der nok er sket er, at under sorteringen af pakker, er den røget i f.eks. Øst-afdelingen, hvor den skulle have i Vest-afd., men så meget desto værre er det så, at pakke bliver sat til side og kommer med under "2-sortering" en dag eller to efter..

Såvidt jeg er orienteret er det deres procedure, og hvis den ligger der, er det ikke muligt for dem at finde frem til den. (spørg mig ikke hvorfor).
Sidstnævnte herinde har jeg fra en kammerat, som er ansat ved PostDK.

Og nej, de er sgu ikke de mest snu i verdenen. :-)


<\\zenorph
hijklm Nybegynder
14. august 2004 - 21:32 #5
Og dem i øst-afdelingen er ikke snu nok til at kigge på pakken og se at den skal sendes et andet sted hen??
Forstår det ikke.
Det er da forståeligt at pakker kan ryge i den forkerte afdeling, men de sender jo pakkerne hver dag normalt og så ville de da støde på den og straks sende den retur til vest-afdelingen. Ellers er de sgu ikke de hurtigste kaniner i skoven....
rkhdk Nybegynder
14. august 2004 - 22:51 #6
Hvorfor har afsender ikke fået T&T nummert?
det står på den pakkeblanket man sætter på pakken (går ud fra at afsender har sendt pakken fra et posthus)

når man skal sende en pakke, så får man udleveret en pakkeblanket hvor den ene del skal på pakken og den andel får man med hjem (og T&T nummert står på pakkeblanket man får)
goaul Nybegynder
15. august 2004 - 02:04 #7
PostDK åbnede et nyt pakkecenter i Taulov (TLP) den 1/8-04. Dette skal pr 15/9-04 dække hele Jylland og Fyn. Da pakkecenteret er så nyt som det er, samt mange nye medarbejdere, er der naturligvis stadig lidt indkøringsvanskeligheder.
Hav lidt tålmodighed. Du skal nok få din pakke.
hijklm Nybegynder
15. august 2004 - 10:32 #8
Afsender er ikke den skarpeste kniv i skuffen, så han sørgede ikke for at få en kvittering med et T&T-nummmer. (ret irriterende)
Pakken er sendt fra Brønshøj til Odense, så det har vel ikke noget med Taulov-afdelingen at gøre...?
hijklm Nybegynder
19. august 2004 - 23:05 #9
Imorgen er der gået en uge uden svar fra PostDK.... :-(

Nogen der sender svar?
zenorph Nybegynder
20. august 2004 - 18:23 #10
Kan da godt smide et :-)
Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links

Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester





Computerworld
Jens Højgaard skrev negativ anmeldelse på Trustpilot - nu er han blevet sagsøgt for 11.419 kroner
En negativ anmeldelse på Trustpilot om et inkassofirma har indtil videre kostet den selvstændige hvidevare-reparatør Jens Høgni Højgaard flere tusinde kroner og en tur i retten. Forklaringen er, at inkassofirmaet har forbudt kunder at udtale sig negativt i offentlighed om selskabet.
CIO
Lille it-virksomhed med 18 ansatte: "Sådan vinder vi de offentlige udbudsopgaver"
Hvis man er lille og vågen, kan man sagtens hugge de udbudsopgaver, der tidligere gik til de store firmaer. På et enkelt år er der næsten sket en fordobling i antallet af virksomheder under 20 personer, som vinder udbudsopgaver. Her kan du møde en af dem.
Comon
Så nemt installerer du en "ren" Windows 10 uden crapware
De fleste nye computere kommer med præ-installerede programmer, der kan gøre din computer langsom. Læs her, hvordan du let installerer Windows 10 uden crapware.
Channelworld
Overblik: Det ved vi efter første retsmøde i den store Atea-bestikkelsessag
Den første sag om bestikkelse af offentlige ansatte kører i disse dage, hvor offentlige ansatte anklages for at have modtaget bestikkelse fra it-giganten Atea.
White paper
Guide til hyperconverged infrastructure - Alt om forenklet it-infrastruktur
I dette white paper får du en guide til at komme i gang med Hyperconverged Infrastructure (forenklet it-infrastruktur)