Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2005 - 22:46 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Det bedste optimeringsprogram?

Ja, titlen siger vidst det hele.. Hvad er jer eksperters mening om det bedste tuneop/optimeringsprogram?
Der er så mange ude på nettet, og har prøvet sindssyg mange! Har dog ikke brug for det, men er bare nysgerrig. Et par eksempler jeg synes om: TuneUp Utilities 2004, TweakXP, Ram Idle Pro og nogle andre..

Hvorfor et utility er mest effektiv efter jeres mening? Et der virkelig virker.. Vil gerne høre nogle ekspert-meninger, eller noget i den stil.
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2005 - 23:14 #1
*Hvorfor = Hvad for et utility..
Avatar billede milter Ekspert
28. marts 2005 - 00:32 #2
Det bedste optimeringsprogram er det, som sider ca. 50cm fra skærmen, har 2 øjne og er udstyret med et program med uanede muligheder :)

Jeg bruger selv mest min computer til lyd og billeder, så jeg har optimeret den til det. Der findes ikke nogen programmer, som kan klare det bedre end dig selv.

Selvfølgelig kan du bruge nogle af alle de programmer, du selv nævner, men de laver tit ting ved computeren, som man ikke altid rigtigt kan overskue konsekvenserne af, hvia man bare bruger løs af dem.

Før du går i gang med at optimere/tune din computer, skal du finde ud af, hvad du vil bruge den mest til. Gå derefter på nettet og søg med de rigtige søgeord. Hvis du f.eks. vil bruge den til lyd, så prøv at søge med:  xp+tweaks+audio , eller hvis det er spil:  xp+tweaks+games.
Avatar billede -samer- Nybegynder
28. marts 2005 - 12:44 #3
System mechanic 6 er klart det bedste, det indeholder også tweaks, og ram idle pro, så håber du godkender mit svar ;)
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2005 - 19:30 #4
Tak for responds.. Hey, jeg deler pointene mellen dig -samer- og dig Milter! Så Milter vil du heller ikke lige svare?
Avatar billede milter Ekspert
28. marts 2005 - 19:55 #5
Kommer her :)