Avatar billede mlyhne Nybegynder
26. maj 2005 - 16:11 Der er 6 kommentarer

Yahoo.dk - mail

Jeg kan efter Yahoo.dk er genåbnet ikke komme ind på denne hjemmeside. Jeg kan godt komme ind på Yahoo.com, men skal jeg videre herfra til mailprogrammet går det utrolig langsomt. Når jeg efter mange minutter kommer til log ind-siden for mail får jeg efter log ind blank skærm. Jeg kan heller ikke komme ind på Yahoo's online hjælp. Det er samlige computere på netværket, der ikke vil åbne den danske Yahoo side og mail. Jeg kører med en trådløs router og har ikke haft problemet før. Jeg har ikke oplevet problemer med andre hjemmesider.

Har nogen en ide til, hvad der kan være i vejen?

Venlig hilsen
Mogens Lyhne
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. maj 2005 - 16:46 #1
Jeg har ingen problemer, med at komme ind på yahoo.dk .. hvis I/jeres udbyder ikke har ændret ved indstillingerne:

Følg vejledningen for Spybot og HijackThis her: http://www.arlet.dk/spybothjt.htm

Smid loggen herind, i dette spm, så vil vi kigge på den. Husk at indsætte *alle* linier fra loggen herinde.

(dette indlæg betyder ikke at jeg tager loggen)
Avatar billede mlyhne Nybegynder
26. maj 2005 - 18:30 #2
Jeg forstår ikke lige, hvad det er for log jeg skal smide ind i spørgsmålet.
Jeg er sikker på, at det ikke drejer sig om virus eller spy. Bærebare pc'ere andre steder fra, jeg giver tilladelse til at gå på mit netværk kan heller ikke komme ind på yahoo.dk's hjemmeside, men kan på andre netværk efterfølgende. Jeg har kontaktet min internetudbyder (Webspeed - TDC), og de kan ikke hjælpe mig.

venligst
Mogens Lyhne
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. maj 2005 - 18:38 #3
Du har ikke fulgt mine instruktioner :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
27. maj 2005 - 01:32 #4
For mig lyder det lidt som om der er en firewall i din trådløse router som blokerer for Yahoo.dk
Avatar billede mlyhne Nybegynder
27. maj 2005 - 13:26 #5
Det er ganske rigtig min trådløse router, der blokerer for yahoo.dk. Jeg har tilsluttet min bærbare pc  direkte til modemet og har derefter ingen problemer med yahoo.dk.
Så skal jeg bare finde ud af, hvor det er i den trådløse router, der bliver blokeret. Jeg har ikke været inde og lave om på nogen indstillinger, så det er lidt mystisk.

Routeren er en Linksys.

Venlig hilsen
Mogens Lyhne
Avatar billede vejmand Juniormester
29. maj 2005 - 12:37 #6
Måske du kan finde noget her:

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_bb_ekstra_58242

Der står bl.a. noget om hvodan man nulstiller routeren.