Avatar billede zyxep Nybegynder
08. august 2005 - 00:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

trådløst netværk forstærker

hey..

jeg har det problem at jeg gerne vil have trådløst netværk i mine forældres hus.. og jeg har så købt router med 7x trådløst antenne 108 MBit.. men hele huset er så gammelt og bygget op med stål osv i alle vægge så signalet blir svækket bare igennem den første dør fra routeren..

jeg har så overvejet at få anskaffet mig nogen antenner til at sætte rundt omkring i huset så man kan side med den bærbare i hele huset og haven uden nogen problemer med fuld speed på det trådløse..

jeg ved ikke om det skal være AP (access point) da de nok kræver jeg trækker et netkabel til dem..
så det hele skal foregå trådløst men stadigvæk have samme virkning..

hvad skal jeg købe??

jeg har en NetGear RangeMax router http://www.netgear.com/products/details/WPN824.php

en af mine venner siger jeg skal undersøge med en repeater..
Avatar billede kenp Novice
08. august 2005 - 08:31 #1
Dine venner er nu heller ikke helt skævt på den ;) for man kan købe accesspoint som også kan funger som repeatere
Avatar billede zyxep Nybegynder
08. august 2005 - 15:29 #2
ok..

kan du finde nogen??
Avatar billede kenp Novice
08. august 2005 - 16:41 #3
ja f.eks. zyxel g-1000, linksys wap54g.
Avatar billede zyxep Nybegynder
08. august 2005 - 17:43 #4
kenp.

den linksys er lidt stor til at skjule.. :( men vil mene det er sådan en
Avatar billede kenp Novice
08. august 2005 - 18:19 #5
ja de er lidt store... men det er bare at lede.. der er jo mange at vælge imellem.
Avatar billede zyxep Nybegynder
22. august 2005 - 14:14 #6
lukker
Avatar billede kenp Novice
22. august 2005 - 16:53 #7
MIt svar var jo altså ikke forkert... og du stillede ikke noget krav om at den skulle være lille... så hvorfor tager du point retur.