Avatar billede anthex Nybegynder
11. marts 2006 - 21:33 Der er 6 kommentarer

"de gule sider" i spanien

Hej

Er der nogen der kender en spansk hjemmeside svarende til "de gule sider" hvor man kan slå folk op på deres navne og tlf. nr. Har lige mødt en sød pige i granada, spanien, og skal finde hendes tlf. nr. :)
Avatar billede vejmand Juniormester
11. marts 2006 - 21:42 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
11. marts 2006 - 21:43 #2
Avatar billede anthex Nybegynder
11. marts 2006 - 23:08 #3
Problemet er at jeg har fået hendes nr. skrevet ned, og der er åbenbart et forkert ciffer i det, fordi det virker ikke (og nej, jeg er ikke bare brændt af :D), og jeg kender kun hendes fornavn. Så jeg er nødt til at finde et sted hvor jeg kan søge på alle personer med hendes fornavn, og sammenligne deres mobil-numre med det jeg har. Det er svært på de spanske gule sider, da de umiddelbart ikke viser mobil-numre. Men kan det lade sig gøre?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
12. marts 2006 - 01:25 #4
et forkert ciffer giver jo under 100 fejlmuligheder, hvis det kun er det ene ciffer der er forkert
jeg prøver lige at tippe min bror (benneharli) han bor i barcelona og kom iøvrigt tidligere meget i granada (hans motiv lignede lidt det du har) det kan være han har en ide
Avatar billede ravnemor Juniormester
12. marts 2006 - 03:12 #5
Avatar billede ravnemor Juniormester
12. marts 2006 - 03:14 #6
Denne er til at søge privatpersoner på

http://blancas.paginasamarillas.es/

Måske mrmox bror og anthex kender den samme pige :-))