Avatar billede cellini Nybegynder
10. september 2006 - 11:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fjerne adgangskode til netværk?

Vi har 3 pc'er i netværk. Jeg har lige tilknyttet en pc mere til netværket. Nu kan jeg kun få adgang til den ene af de oprindelige pc'er, hvis jeg angiver en adgangskode. Jeg har ikke (bevidst) sat adgangskode på, og kenderderfor ikke koden.

Hvordan fjerner jeg kravet om adgangskode for at kunne få forbindelse?

XP på alle pc'er i netværket

Håber nogen kan hjælpe...
Avatar billede leif Seniormester
10. september 2006 - 11:16 #1
Er der password på nogen af maskinerne ? Er Gæstekontoen aktiveret på alle maskiner ?
Avatar billede cellini Nybegynder
10. september 2006 - 11:20 #2
nej, ingen passwords. Gæstekonto må være aktiveret på den pc, jeg ikke kan få adgang til, for der står, at jeg skal logge på som gæst - hvilket jeg jo ikke er :-/
Avatar billede leif Seniormester
10. september 2006 - 11:28 #3
Så er gæstekontoen så vidt jeg husker ikke aktiveret
Avatar billede cellini Nybegynder
10. september 2006 - 11:32 #4
hvor ændrer man de indstillinger?
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. september 2006 - 11:45 #5
i kontolpanel - brugerkonti
Avatar billede cellini Nybegynder
10. september 2006 - 11:50 #6
gæstekontoen er ikke aktiveret.
Avatar billede cellini Nybegynder
10. september 2006 - 12:34 #7
Har selv fundet ud af det. Kørte netværksguiden en gang til og vupti...